torsdag 19. juni 2014

NM Naturfoto 5. Runde

Denne runden resulterte i to sølv og en bronse for min del. Knallhard bedømming i år, og sjelden vare gullet. Må vel bare håpe på flere enn de to gullene jeg har foreløpelig, skal jeg hevde meg blandt de ti beste i år. Sammenlagt ligger jeg nå på en tiende plass, noe jeg håper på å forbedre. Her er bildene.
Lappugle i strølys. Bronse 32 poeng

Lappugleblikket. Bronse 30 poeng


Fjellrevbjeffet. Bronse 34 poeng

Dobbeltbekkasin. Sølv 39 poeng
Laksandkurtise. Sølv 37 poeng

2 kommentarer:

  1. Tydelig at lista henger veldig høyt og at nåløyet er meget trangt. Synes du har mange gode bilder her. Personlig falt jeg for laksand bildet. Herlig lys og som alltid god skarphet.

    SvarSlett
  2. Morsomt du likte laksanda Esben, jeg er selv svak for den.

    SvarSlett