torsdag 7. august 2014

6. Runde NM Naturfoto er bedømt.

Jeg fikk her to sølv, og tre bronse. Har prøvd meg på litt annet med bla. bilder av grindhval, blåhval uten å lykkes. Alikevel så lenge jeg har tro på de selv vil jeg alltid velge å bruke slike bilder også. Jeg ligger fortsatt på en delt 10.plass, men håper å kunne avansere litt! Her er bildene.
Toppdykker i motlys, sølv 38 poeng.

Storm i reinsfjellet. Bronse 32 poeng.

Jaktfalken i knottsvermen, sølv 36 poeng.

Fjellrev på jakt. Bronse 34 poeng.

Grindhval. Bronse 32 poeng.

6 kommentarer:

  1. Hei. Mange fine bilder her. Men som du skriver, ikke lett å nå helt opp. Konkurransen må være utrolig sterk. Miljøbildet av reinsdyr i snøstorm likte jeg veldig godt. Lykke til videre!

    SvarSlett
    Svar
    1. Mange takk Esben, det er bare å stå på videre.

      Slett
  2. Fine bilder, konkurransen i fotjakta er hard. Jaktfalken og topptykkernen likte jeg veldig godt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyggelig du likte bildene Trond. Har i ettertid oppdaget en "hasteslurvefeil" med jaktfalkbilde da det er overeksponert. Det er nå rettet opp.

      Slett